Tak se s váma taky podělím o můj příběh. Reklamoval jsem iP 3G kvůli mrtvým pixelům, prachem pod sklíčkem, vadném sim slotu a ulámané konce kabelu. Reklamace proběhla v pořádku, ale když jsem si telefon vyzvedl, našel je novou prasklinu mezi konektorem sluchátek a kovovým rámečkem, která na telefonu před odevzádním do opravy nebyla. Nechal jsem telefon znovu zaslat do britexu.
Z Britexu telefon přišel zpátky s tím, že v jejich protokolu je už tahle prasklina zapsaná. Znovu jsem žádal opravu a argumentoval tím, že tam ta prasklina před předáním nebyla, že mohla vzniknout při dopravě, nebo mohl telefon někomu upadnout v prodejně. Na to hned paní odpověděla, něco tím stylem že nejsou nemehla, při dopravě je telefon v bublinkové folii, ... Nakonec sdělila, že nám zítra zavolá vedoucí prodejny. Pan vedoucí se choval velice příjemně, nicméně považoval za "nelidské" to, že chceme kvůli tří milimetrové prasklince nový kus. My ovšem nový kus nechtěli, chtěli jsem pouze opravit vznikou závadu(=nový zadní kryt). Protože ale Britex údajně zadní kryt vyměnit nemůže, vzdali jsme boj a telefon převzali.
Teď ale po dvou dnech pod sklem opět vidím pár smítek prachu. Takže jedu telefon znovu reklamovat, protože závada přetrvává...
