Maylie píše:Minulý týden jsem dala svůj iP do reklamace kvůli praskajícímu krytu. Je nějaká možnost se bránit, kdyby přišel třeba s poškrábaným displejem? Do protokolu jsem uvedla všechny praskliny, i že čidla vlhkosti jsou negativní, ale nenapsala jsem, že displej je v pořádku. Mohla bych říct, že všechny vady jsou popsané v protokolu a kdyby něco bylo navíc, tak se tím ohradit? A co v případě dělat? Nechat jim ho tam, že ho nechci a ať to daj do pořádku?
bohuzel, pokud neni v protokolu napsano, ze displej je bez skrabancu, tak se nelze nijak extra branit...co se tyce toho, kdyby to zamitli, doporucuji z vlastni zkusenosti proste trvat na svem a pripadne pozadovat napr. manazera prodejny, rozhodne neprebirat telefon z opravy pokud s vysledkem nesouhlasim

byt neustupny ale SLUSNY

za me se operator postavil a pomohl mi vyreklamovat iPhona
