fsoft | sob říj 11, 2014 9:52 pm
Zdravím,
měl bych dotaz, jak mám postupovat při reklamaci mého iPhona 5. Problém je v tom, že se mi nedá dovolat, tj. někdo mi chce volat, ale mobil mu zahlásí, že jsem nedostupný, přitom to není pravda - tj. telefon mám zapnutý, signál skoro plný. Potom mu ani nepřijde SMS že jsem nedostupný.
Aktualizace na poslední iOS 8 taky nepomohla
Telefon jsem kupoval nový od T-Mobilu, kde mám i paušál, ale telefon nebyl ke smlouvě ani dotovaný. Telefon tedy donesu do prodejny T-Mobilu?
Na netu jsem se dočetl, že na dobu, co bude reklamace, mi zapůjčí jiného iPhona. Je to pravda? Máte s tím někdo zkušenosti?
Díky moc za pomoc
Pavel
Naposledy upravil
Metalgirl dne ned říj 12, 2014 8:00 am, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto sem, do již existujícího tématu.