Pramení z prostých faktů o tom, jak RAM funguje a k čemu slouží. Vyšší RAM samozřejmě znamená lepší výkon, ale ne ve smyslu jak máš na mysli ty, tedy plynulost animace. V RAM se uchovávají otevřené aplikace, procesy na pozadí, jádro OS apod. OS nespotřebovává nijak objemné množství RAM. Kdyby to bylo jak řikáš, tak vlastně ani samotný systém si neporadí s celou kapacitou, co by potom zbylo na ostatní aplikace?
Kdyby to bylo jak řikáš, že 1GB ram nestačí na plynulý app swticher, tak jak by bylo možné, že 4S s poloviční pamětí to zvládá v pořádku? Tady NEJDE o velikost paměti, ale o optimalizaci samotného systému! Tak nešiř zbytečně bludy.
Samozřejmě nevím co konkrétně způsobuje trhanost systému. To ví jen páni v Applu a klidně to může být špatný memory management. Nicméně s kapacitou paměti problém není. Jediný rozdíl mezi 6s a 6s+ bude ten, že uspané aplikace se ti budou rychleji probouzet, resp. nebude potřeba je znovu načítat. To samé u záložek v safari. Zkrátka budou čekat ve volné paměti. Ale na rychlosti a plynulosti animací to nepoznáš. To můžeš říct maximálně o CPU/GPU.
A proroctví, že s dalšími updaty nebude stačit ani 2GB jsou také uplně zcestné. Vše se netočí kolem té magické kapacity