Vodafone nabízí při koupi mám dojem 30ti denní zkušební lhůtu na vrácení zboží. Pokud není telefon moc opotřebený (poškrábaný), dá se to uplatnit (což ten můj už měl dost odřené zadní jablíčko).
Takže škoda, že jsi toho nezkusil využít, pokud byl telefon jak nový.
Podepisovat si nic nemusel... Měl bys mít právo to dodatečně zrušit. Problém asi bude prokázat, že tě špatně informovali.

Podepisovat to prostě nemusíš, a konec. Ať říkají co chtějí. Snad to proběhne v klidu.
Ostatně, je vidět, že Vodafone dost spoléhá na neznalost zákazníků, jak bylo vidět i u mě. Jakmile se provalilo, že vim, co mám dělat, okamžitě slibovali opakované zaslání do servisu. Ale do tý doby dělali blbce, že tam ty prasklinky nejsou. A když sem se zeptal, jestli je tam vidí, řekli že ano (no ostatně, ono je nejde nevidět). Tak sem to zamozřejmě nepřevzal, s tím, že až tam nebudou, tak si jej vezmu, nebo si počkám na peníze.
Heh, Vodafone by měl mít heslo "Od chudých pro chudé"

jak tak pozoruji jejich komické jednání a tragikomickou reklamní kampaň.
Člověk se u těch jejich výroků dost zasměje... Například, když jsem jim napsal dotaz, proč cenzurují internet

Nebo kamarádovi odpověděli, že iPhone má levnější datový paušál, protože je více datový, přičemž jeho "větší datovost" spočívá ve větším displeji
