Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

"

"








.


Napiste na support, maji tam nekde i online chat a zeptej se jich. Je mozne, ze je vycerpano 5 moznych autorizovanych pocitacu, pripadne maji s vasim uctem jiny problem. Nedavno, co vim, je to asi tyden, take menili vseobecne podminky, ktere jsem musel odsouhlasit, ale to jen na iTunes v pocitaci. Pokud jste ty nove podminky neodsouhlasili, tak je mozne, ze vas to proto pres iPhone do appstore nepusti.... prihlaste se a reste to pres support, apple se k vam urcite zady neotoci, Applu jde o vase penize, ne vam 
přijetí nových podmínek lze provést i přes iPhone, sám jsem toho důkazem...bluetake píše:Nedavno, co vim, je to asi tyden, take menili vseobecne podminky, ktere jsem musel odsouhlasit, ale to jen na iTunes v pocitaci. Pokud jste ty nove podminky neodsouhlasili, tak je mozne, ze vas to proto pres iPhone do appstore nepusti....



ls8 píše:Právě se mi to stalo taky, píšu na Apple Support.









rony píše:takze to ZABRALO?



Ale to se dalo cekat. Tim padem neslo nic stahovat, kupovat, aktualizovat ani v Macu ani v iPhonu, tak me to docela nastvalo - pro dobrotu na zebrotu. Ale nasel jsem si jinou adresu, upravil udaje v nastaveni uctu, napsal jim zpravu a behem jednoho dne mi ucet zase aktivovali. A konecne se zacali zabyvat tim problemem. Aspon ze tak. Mel jsem strach, ze uz to bez kreditky nepujde, ale nebyl v tom problem. Fajn zkusenost.
Zpět na iOS, iTunes, App Store, iCloud, Match
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé