
Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online




ale proč po 2 letech a jen a jen na iPadu? 





cuting píše:To je skutečně zvláštní. Mě to nabídku na reset odpovědí nabízí. Jaký máte účet ? Já mám americký na US iTunes store a tam mi to reset odpovědí nabízí. I nyní. Rád bych pomohl, ale už i s Juslíkem jsme to zkoušeli a ani jemu to reset odpovědí nenabízí....


ale pozor ne vsechny (pripojene iCloudy a SN zafunguji
. Zarizeni s ios5 kdoviproc nebrali.
ešte sa opýtam a skúsim poslednú možnosť, ako funguje ten telefonický support? čo sa tam pýtajú, je to platená služba a hovoria tam po anglicky? dakujem za odpovede



ja to mam takto n•••••@gmail.com ale to n sa mi nezhoduje vobec z mailom a reset otazok stale nechodi
(((

ako dalej pokracovat ?? da sa nejako zistit aky je to vlastne mail ?? TO PRVE PISMENO JE STOHO MOJHO MAILU ??
odlahlo mi



a ani už nevím jaky by to mel být, jo hlava děrava
A když se přihlasím na https://appleid.apple.com a dám email ověřit párkrát nebo změnit otázky tak mi to napíše že proběhlo moc pokusu a napíše mi to přidat Email pro obnovu,kliknu na to a nic se neděje
Nevíte prosím někdo co s tím??? Díky mooooooc 


Zpět na iOS, iTunes, App Store, iCloud, Match
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé