1. synchronizacia - pojem urceny pre "duplikovanie" dat - jedna kopia niekde, druha inde
2. backup - pravidelne vykonavane ukladanie kopie dat na dalsie medium
3. archivacia - ulozenie dat na medium k odlozeniu "naveky"
Takze sync kontaktov mozes robit priamo pomocou iTunes do akehokolvek programu, ktory itunes podporuje pre sync kontaktov. to si vyber ty a nasledny backup z neho ci archivaciu si ries podla jeho schopnosti.
priklad: z Windows Adresara sa da exportnut kontakty do suboru, to iste z MS Outlook.
okrem iTunes mozes syncovat kontakty aj cez wifi napr. s google calendar, je na to jednoduchy postup - netreba na to ziadnu app. (presnejsie ukladaju sa do Google contact, zalozka co vidis v google maili)
Takze oplati sa vzdy: nastavit si sync kontaktov.
obcas sa oplati robit si pravidelny backup kontaktov (napr. z toho programu kam si ich syncujes do pocitaca), napr. klientom sluzby mozy.com sa to da nastavit plne automaticky a zaloha sa uklada na internetovy server tejto sluzby, cize mimo tvoj pocitac.
a raz za cas sa oplati si kontakty ulozit do archivu, napr. na DVD a zalozit do suflika.
Tvoje konkretne problemy: tak vyskusaj Windows Adresar, ak si mimo z MS Outlook, mojho casu som syncoval prave s MS Outlook a nemal som take problemy, povodne som mal stovky kontaktov s viac cislami naraz prave v MS Outlook este z cias pred iPhone na roznych fonoch a prichodom iphone som ich iba syncol a sli sme dalej. Neviem si predstavit situaciu, ze mam novy fon a natukavam don kontakty. Absolutne nie

nechapem nikoho ako by sa do takej mohol dostat, ze ma v telefone kontakty a nikde inde

Takze teraz musis rychlo dohnat zameskane a vyvinut si ucinny system sam pre seba, aby si bol spokojny

nabuduce uz budes rychlo vediet, co je najlepsie a kde s cim co syncovat, ako zalohovat, kedy archivovat
