Omlovám se za svůj možná triviální dotaz, ale platím kartou na internetu poprvé a nerada bych udělala nějakou chybu, která by mi zablokovala účet na iTunes.
Mám internetovou kartu od eBanky a účet na CZ AppStore. Zatím jsem stahovala pouze free aplikace. Nyní jsem se už rozhodla si i nějakou koupit. Takže jsem stáhla placenou aplikaci, za pár dní mi přišla "faktura" z iTunes a částka na ní uvedená se mi blokla na mém účtu v bance. A tady se právě chci zeptat, jestli už je to všechno z mé strany co musím udělat. Jestli náhodou nemusím onu "fakturu" někde odsouhlasit, případně na ni odpovědět. Nebo něco odsouhlasit ve své bance ...
Prostě prosím o potvrzení, že to funguje stejně jak když platím klasicky kartou u obchodníka a v iTunes si onu částku stáhnou sami od sebe bez mého dalšího přičinění.
Díky za odpověď - jsem už starší generace a tyhle novinky se mi sice líbí, ale někdy mne i deptají, nerada bych někde měla dluhy a problémy