_tomik | čtv lis 12, 2009 9:58 pm
..část OT
..osobně si myslím a též se přikláním, že to bude nějaký poplatek a že si jen ty myslíš, že máš poplatky a převod czk/eu zdarma..applu by těžko pomohlo tvých cca. 30,- Kč (pokud by to tedy nedělali u všech to by už bylo znát, ale ani apple nebude, jak říkáš ty, nějaký mastodont, nebo co, aby se k tomuto uchýlil, nepotřebuje) takže jak jsem napsal..poplatky "banka--->banka~czk--->eur"
..nebo app stála víc a byla to nějaká chybka...jinak možnost zkusit proklikat se účtem v iTunes...kliknout na mail (Id) zopakovat heslo, dostaneš se na Apple account info a tam zvol purchase history, vyber app a klikni na report a problem...(nezkoušel jsem, prob jsem neměl)
iPhone 3G;
iPhone 4;
iPhone 5s;
iPhone 6s;
iPad 2
MacBook Air 13"(2012), iPhone 8+, AW Sport, iPad(2017), aTV 4K

R.I.P. SJ