iTunes problém

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

Matej | úte kvě 11, 2010 10:52 am

iTunes problém

Zdravím kluci,

Mám takový problém s mým iTunes. Jednoho dne, když jsem synchronizoval nový obsah, tak jsem musel chtě nechtě zvednout hovor a od té doby pokaždé, když chci pod svým účtem dostat nový obsah do telefonu, tak se mi to sice sesynchronizuje, ale nové hry atd. se mi v iPhonu prostě neobjeví, takže jakoby se to synchronizovalo naprázdno a to i přesto, že mám v te tabulce zaškrtnutý nový obsah. Nevíte co s tím? :-[ Diky.
 

Uživatelský avatar rony | úte kvě 11, 2010 11:06 am

Re: iTunes problém

skusil by som tieto veci:

odhlasit ucet itunes, znovu prihlasit.

odskrtaj aplikacie, zosynchronizuj, znovu zaskrtaj.
/\/\ /\ > /\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch a fb.com/forum.iphone.cz
 mba i7  iPhone  4  5S  X  iPad Pro  Pencil  TV4  HomePod  WATCH  AirPods
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
 
Příspěvky: 18993
Registrován:
pát pro 14, 2007 12:37 am
Bydliště: mám niekde

Hagrid | stř kvě 12, 2010 9:10 pm

Re: iTunes problém

Prosím Vás o POMOC, nemůžu synchronizovat Kalendář :( . Popsal jsem to ve vlákně viewtopic.php?f=27&t=28893

Díky předem!!!
 

Prehľad diskusií na forum.iphone.cz

* indicates required

Zpět na iOS, iTunes, App Store, iCloud, Match

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron