Bohužel v této věci nepomůže. Opakuji výš uvedenou osobní zkušenost s tímto security supportem :
Co je ale obzvlášť humorné, že když jsem se po týdnu pokusů konečně dostal na konkrétního člověka na security teamu, tak mi napsal, že mi rád tyto otázky a odpovědi zresetuje, ale abych mu odpověděl alespoň na jednu z těch dvou otázek. Jinak, že mi to zresetovat nemůže, protože musí mít jistotu, že já jsem já . Připadá mi to, jako u blbých na dvorečku. Potřebuji zresetovat odpovědi, protože si je nepamatuju a ani si nevzpominam, že bych na ty otazky někdy odpovidal, a on mi oznamuje, abych mu na ty security questions odpověděl, že mi je pak zresetuje . Na nic jiného neslyší, ani na to, že mohu svou identitu dokladovat X jinými způsoby"
Jediné, co mi pomohlo byla změna AppleID v předvolbách iTunes store. Na nový e-mail mi přišel nový potvrzovací s novym appleID a pote, co jsem se přihlásil, se mi objevila možnost resetovat otazky a odpovědi, jak jsem uvedl výše. Ale některým jiným, jak je vidno v tomto vláknu ani to nepomůže... Takže i když bych moc rád pomohl, tak má představivost - jak , je už nulová.