SteveJSF | pon úno 08, 2016 2:44 pm
Protože tenhle problém pozoruju na více zařízeních u sebe a v rodině, zavolal jsem na Apple Support. Údajně je to globální problém a pro jeho odstranění mi doporučili tento postup:
- udělat zálohu do iTunes v počítači
- režim obnovy (Recovery mod)
- při tom nastavovaní telefonu vybrat možnost obnovit ze zálohy itunes
- jít do nastavení icloud - uložiště - zkontrolovat zda tu jsou nějaké zálohy, případně smazat
- jít do icloud - záloha - vypnout
- počkat 2 minuty
- zapnout zálohu icloud
- vyzkoušet manuální zálohu na icloud
Zatím jsem to nezkoušel a protože mám těch zařízení víc, tak se mi do toho ani nechce - zase zabitá fůra času a pak zjišťování co funguje, co mefunguje, co je třeba nastavit atd. A samozřejmě před tím vším úvahy o tom, co se mi třeba náhodou nezazálohuje. Vopruz, když něco nefunguje jak by mělo.
Několik iPhonů, iPadů, MacBooků, Time Capsule, Apple TV, iPod Nano, AR.Drone...