Uz jsem na tomto foru hodne dlouho nebyl, ale dnes se mi stala situace o kterou se s vami rad podelim. Toto se sice netyka primo iphone, ale pisu to sem, kdyby se nekdo dostal do podobne situace.
Kdyz jsem si koupil iphone, asi pred rokem, poridil jsem si tarif s neomezenym internetem (ve skutecnosti to byl Neon M + data nonstop za 150 Kc). Dnes otevru obalku s fakturou, je tam castka 6500. Okamzite volam na O2 linku a po 45 minutach jsem se dozvedel o co jde. Prvni tri mesice data nonstop jsou zdarma. Oni meli chybu v systemu a ani po trech mesicich se mi tato sluzba nezacala uctovat (me ty faktury prisli nizky, ale typek z O2 mi rikal, at jsem rad a neresim to). System zjistil, ze mi tato sluzba neni uctovana, tak mi ji zrusil. Proto ta silene vysoka castka. Pani mi slibila, ze ta faktura bude stornovana, poslou mi novou a zaroven mi znovu aktivovala data nonstop. Stalo se to dneska, doufam, ze s tim nebudou dalsi problemy (O2 je kapitola sama o sobe, moh bych vypravet).
Myslel jsem si, ze je to jen ojedinely problem, ale na diskusnim serveru hofyland mel nekdo podobny problem. Proto to sem posilam, kdyby to resil jeste nekdo.
Prispevek uzivatele FUNKYF:
Zdravím všechny! O2... kapitola sama o sobě. Hodně známých na tuto
společnost nadává a já mám tohoto operátora od mého prvního telefonu,
taky telefonní číslo. Už to bude tak 14 let. Přímo ze známých, rodiny a
kamarádů jsem jediný, kdo má O2. Nikdy žádný problém až do dneška.
Začalo to nabídkou internet v mobilu 3 měsíce zdarma a potom 150,-
měsíčně. Normálně bych se po tom neohlédl, ale má velká dotyková
obrazovka na mobilu k tomu vyloženě vybízela. Tak jsem se rozhodl, že
to zkusím. Mám však rád "živý hlas" a ne SMS s nabídkou, tak jsem
zavolal na podporu a nechal se informovat. Bylo mi řečeno, že když si
tu službu aktivuju, tak že se mi nebude počítat JAKÝKOLI druh datového
přenosu. Ovšem s tím, že 3 měsíce jsou zdarma a potom, když nebudu
spokojený, tak nemusím pokračovat. Když ano tak dále 150,- měsíčně. OK,
nechal jsem si aktivovat, nastavit mobil. Poté mi přišla SMS, že už mám
službu aktivovanou. Vše fungovalo výborně, a já byl spokojený. Dneska
mi přišl faktura na cca 3000,- ::(Okamžitě jsem volal na zákaznickou linku. Tam mi bylo zděleno, že 3
měsíce, jsem měl zdarma, ale jsem si tu službu po třech měsících
neprodloužil, tak že se deaktivovala, tak se mi počítal běžný
tarif. Že jsem o tom jistě dostal zprávu. Když jsem řekl, že o žádné
SMS nevím, tak mi řekli, že mám napsat reklamaci na jejich webu. To
jsem už udělal, tak jsem zvědav jak to dopadne. Potom jsem si uvědomil,
že mám v mobilu SMS od září tak jsem je projel a opravdu jsem nic
nenašel.
btw: nejak jsem nenasel vhodnejsi sekci nez tuhle. Jestli je to jinde lepsi, tak se omlouvam a prosim o presun.
EDIT: diakritika v nazvu