Ahoj, potřebuji pomoc. Na Vodafonu mám telefonní účet, který zahrnuje oba moje iPhony (2G -1.1.4 a 3G - 2.1 ), které mám v rodině. Na obou jsem měl tarif "Připojení na skok" - platí se za počet přenesených dat. Na začátku října jsem si ale objednal nový tarif "Připojení na stálo" - platí se pouze měsíční poplatek. Na novějším iPhonu však EDGE přestal fungovat a nedokáže se k němu připojit, přesto že mají oba stejné nastavení a jsou hned u sebe. Nevíte někdo, co s tím? Měl s tím někdo podobné zkušenosti? Volal jsem na centrálu Vodafonu, ti mi však nijak moc neporadili.
Vyřešili jste to už nějak? Mám v podobný problém. (iPhone 1) Přechod z připojení na skok na ten jejich inet s vánočním dárkem. V okamžiku kdy mi přišla SMS o změně přestalo fungovat EDGE aniž bych cokoliv změnil v iPhonu. Zkoušel jsem různá APNka a v zoufalství i ruzné FW (2.01,2.1,2.2). Nikde to nefunguje. S těma neználkama (operátorama) to řeším už dva týdny a nejsou mi schopni nijak pomoct. Podle mě musí být chyba u nich...
Zaregistrovaný jsem a stejně to hlásí, ale to je jedno. U mě to řeší dva týdny a pořád to nejde. Třikrát mi už slíbili, že se mi ozvou ani jednou nikdo nezavolal. Na svoje zákazníky prostě kašlou Nic jdu jim zase zavolat... Díky za info.