Domaci sit

Chat fóra: a nikdo. Vstup do diskuze online

Uživatelský avatar simir77 | stř led 14, 2009 11:27 am

Domaci sit

zdravim,mam problem s propojenim IP a kompu(xp).koupil jsem si wifi do usb a chci si udelat domaci sit abych si mohl posilat dokumenty do iphonu,nejde mi o internet jen a hlavne o posilani souboru z a do IP.jsem laik a nevim jak to mam udelat,wifi jsem ke kompu instalolal z cd ale porad tu sit nemohu z provoznit.internet mam v pocitaci take,ale ne pres wifi usb,prosim poradte jak na domaci sit aby se mi iphone a pocitac pripojili diky moooc
MiniBook Lenovo 1.60 GHz Windows 7
Ipad 16 GB WiFi

Macbook Air
Game center:simir77
Twitter: Simir7777
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 204
Registrován:
pát zář 12, 2008 6:24 pm
Bydliště: Cheb

domca456 | stř led 14, 2009 4:46 pm

Re: Domaci sit

cetl sis manual od iphona ?
 

Uživatelský avatar simir77 | stř led 14, 2009 5:45 pm

Re: Domaci sit

Jsme si asi nerozumeli,pouzivam itunes tak vim jak se nahravaji data a pod.jedna se mi o to ze jsem pripojen pres wifi k IP ale zadny data nemohu nahravat.program air sharing i memory stick mam legal koupeny,problem je ze mi je na prd kdyz se nemuzu pripojit jestli jsem dobre cetl tak je to proto,ze nemam router.slo mi prave o to,ze kdyz mam v usb portu wifi a IP se mi pripoji jestli je nejaka moznost dostat se na komp treba pres total commander a podobne.
MiniBook Lenovo 1.60 GHz Windows 7
Ipad 16 GB WiFi

Macbook Air
Game center:simir77
Twitter: Simir7777
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
 
Příspěvky: 204
Registrován:
pát zář 12, 2008 6:24 pm
Bydliště: Cheb

Uživatelský avatar rony | stř led 14, 2009 8:00 pm

Re: Domaci sit

1. itunes len cez kabel