Ammoni | pon črc 19, 2010 1:47 pm
Popíšu i svou zkušenost.
Přešel jsem k T-mobilu na začátku dubna, od Vodafone. Důvodem byl hlavně lepší signál na některých místech, hlavně na chatě, jinak u T-mobilu jsem měl platit o pár desetikorun měsíčně víc, ale to mi nevadilo.
Aktivoval jsem tarif, Surf&Mail se 100MB FUP a závazkem na 1 rok - pro lepší cenu. Přišla první faktura, v pořádku. Druhá ovšem byla na částku 1002,- Kč. Takže šok a volání na operátora.
Tam mi řekli, že co prosurfuji navíc přes aplikace, to se mi zpoplatní nad paušál. To mě tehdy pěkně namíchlo, ale slečna na infolince řekla, že mi pošle dobropis na cca 700,- korun, takže jsem to nechal plavat a řekl si, že se zkrátka do těch 100MB měsíčně vlezu, když už jsem se jim upsal na ten rok. Mimochodem: ten dobropis od nich nikdy nedorazil... .X
Další měsíc bylo všechno, jak operátorka řekla. Stáhl jsem asi 84MB dat, zaplatil jsem paušály, nic navíc.
Poslední vyúčtování ovšem šok. Faktura na víc než 1200,- ; skoro žádné volání, přitom staženo jen 64MB dat. Internet jsem používal co nejméně, sem tam Geocaching nebo Foursquare přes jejich aplikace. Takže jsem si nechal poslat podrobné vyúčtování. Vypadá tak, že z něho nepoznáte vůbec nic. Někdy ráno, někdy o půlnoci strhané částky za surfování, žádné podrobnosti.
To jsem až teď pochopil, že u takové společnosti rozhodně nezůstanu a hned začal plánovat, jak od nich co nejrychleji utéct zpět k Vodafone. Bohužel jsem si Surf&Mail aktivoval na jeden rok, za o něco nižší cenu. Takže znova volání na operátora, jestli to jako nejde zrušit.
Tam mi slečna či paní nejdříve sdělila, že v ŽÁDNÉM případě. Tedy jsem se zeptal, že pokud zruším smlouvu úplně, kolik zaplatím za pokutu, když zruším roční úvazek. Řekla mi, že pak nezaplatím nic. Kontroval jsem tedy, že v tom případě budu muset smlouvu zrušit. Operátorka mi na to velmi arogantně řekla, a to ještě několikrát zopakovala, že ji tlačím někam, kam ona nechce :O, a že někam zavolá a zeptá se, jak by to šlo vyřešit.
Po asi 5 minutovém čekání mi dala nabídku: internet mi zruší, ale podepíšu s nimi smlouvu na 2 roky, nebo to zůstane tak jak je doteď. Spadla mi čelist, řekl jsem, že od nich odejdu a zavěsil.
Jenomže! Jaké bylo moje překvapení, když jsem se ve svém T-mobile účtu hrabal v nastavení a objevil tam položku, deaktivovat GPRS/EDGE/3G. Deaktivoval jsem ho tedy a hádejte co? Tím se mi zrušil i ten závazek na jeden rok!!! Operátorka mi tedy úplně klidně lhala a chtěla mě podvést, respektive mě k nim uvázat na další 2 roky.
A takové společnosti já rozhodně svoje peníze dávat nebudu. Nevadí mi platit víc, ale chci přesně vědět, za co platím a kdy za to platím. A ne, že budu každý měsíc čekat, co mi zase naúčtují.
Takže teď mám podanou žádost o převedení čísla zpět k Vodafone, smlouvu o ukončení jsem T-mobilu poslal doporučeně poštou, protože už jim nevěřím ani slovo a čekám, s čím mi jejich operátor zavolá a jakou mi dá neodmítnutelnou nabídku, abych u nich zůstal.
V souhrnu mě tenhle 4 měsíční výlet k T-mobile stál 2 tisíce, o tolik méně při stejné aktivitě (volání + internet) bych zaplatil Vodafone. Tímto u mně T-Mobile navždy skončil...